Voorwaarden deelname
Deelname aan de RSW en de Smoke Jamboree staat open voor alle scoutsspeltakken van scoutingverenigingen uit de Regio Westelijke Mijnstreek.
Deelnemers dienen zich in te schrijven via SOL. Dit dient te gebeuren via SOL. Wanneer de inschrijving is gesloten, kan er alleen nog informatie worden aangepast aan de bestaande inschrijvingen.

Opening en sluiting
Dit jaar vindt de RSW / Smoke plaats van 12 t/m 14 april 2024!
Op vrijdag om 20.00 uur is de officiƫle opening. Op zondag om ongeveer 14.00 uur vindt de prijsuitreiking en de sluiting plaats. Bij de opening en sluiting is het dragen van een correcte Scoutfit verplicht. De leiding van je groep, familie en andere belangstellenden kunnen bij de opening of sluiting aanwezig zijn.

Inschrijfgeld / bijdrage
Het inschrijfgeld / bijdrage voor de RSW / Smoke Jamboree is ook dit jaar weer gesteld op 5,00 euro per persoon. Dit geldt voor alle deelnemers; jeugdleden, stafleden en Explorers/OST-leden.
Let hierbij erop dat de foerage door de groepen zelf verzorgd dient te worden! De inschrijving is pas definitief als ook het verschuldigde deelnemersbijdrage voor 6 maart is voldaan.

Bankrekening: NL43INGB0001599552 t.n.v. St. Scouting Regio Westelijke Mijnstreek